Kom til
infoaften / infodag

Kom og se om vi er noget for dig

Vil du gerne være sikker på at vælge en efterskole, hvor både fag, faciliteter og stemningen på skolen passer til dig?
Så kom på besøg på Lunderskov Efterskole og se om vi er noget for dig.

Tilmeld dig en af vores infoaftener eller Efterskolernes Aften i januar her!

Det får du på en Infoaften:

MØD FORSTANDER irene. 20 MIN.

Ved en kort intro i samlingssalen fortæller forstanderen om efterskole-idéen og om Lunderskov Efterskole specielt.

rundvisning af elever. 40 min.

Vores skønne elever viser rundt. De er ivrige efter at vise deres hjem, så I bliver nok trukket med i hvert hjørne. Stil dem endelig spørgsmål.

stil spørgsmål og snak med en lærer. fri tid.

I spisesalen har vi tid til en snak over en kop kaffe og lidt kage med hver familie. Du har sikkert noget, du gerne vil vide mere om. Vi har tid – og I spørger løs!

særligt interesseret i film, tv og fortællinger?

Vi holder en helt særlig infoaften d. 2. april  2024 med fokus på linjefagene filmproduktion og TV&Medier

dato

Datoer for de næste infoaftner:

Tirsdag d. 19. marts 2024 – kl. 19.00 (Fuld booket)
Tirsdag d. 2. april 2024 – kl. 19.00 (Særlig infoaften for filmproduktion og TV&Medier. Tilmeld her)
Tirsdag d. 30. april 2024 – kl. 19.00
Tirsdag d. 28. maj 2024 – kl. 19.00

Tilmeld dig næste infoaften her

1 Step 1

Tilmelding til næste Info-aften/dag

Optagelse som NytårselevEr du interesseret i at blive optaget som Nytårselev?
Få tilsendt gratis infopakke
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
Elev på Lunderskov Efterskole

Eleverne og forstanderen fortalte med stort engagement om skolen, og det var fedt at opleve. Det var vigtigt for mig at besøge skolen, så jeg kunne se min datters reaktion. Hun var fyldt op af indtryk, da vi tog derfra. Besøget gjorde stort indtryk på hende.

Hans-Henrik Kristiansen, far til Nellie - besøg 25/8-2020

Infomødet var en rigtig god oplevelse, og vi følte os trygge. Så snart man træder ind på skolen, får man fornemmelsen af, om det er det rigtige sted. Den følelse fik vi hurtigt. Man står tilbage med et godt indtryk af skolen efter infoaftenen.

Betina Lund, mor til Johannes - besøg 4/10-2020

Lunderskov Efterskole – performance, medier og fællesskab

Vi er en efterskole med 9. og 10. klasse for almindelige unge. Her går 175 elever. Det mener vi er en god størrelse. Skolens fokus er scene-performance og medier – 8 Linjefag i alt.

Linjefaget TV & Medier på Lunderskov Efterskole

Kender du Lunderskov Efterskole?

Lær os at kende på 5 minutter