Fællestime

Du vil ikke fortryde din tilmelding til Lunderskov Efterskole

Tilmeld dig Lunderskov Efterskole

Du kan tilmelde dig op til fem år før skolestart. Men tilmelding kræver, at du har besøgt skolen, og vi har mødt hinanden. Så for at blive endelig optaget på Lunderskov Efterskole skal du altså igennem disse tre steps i denne rækkefølge:

1. Du skal først besøge skolen – tilmeld dig en infoaften her
2. Når du har besøgt skolen, så kan du tilmelde i formularen nederst her på siden.
3. Du skal indbetale et tilmeldingsgebyr på 1000 kroner.

Det er altså en betingelse, at du har besøgt skolen, før du udfylder formularen på denne side. Ellers kan vi ikke optage dig.

Vilkår

Ved afbrydelse af kurset i utide forpligter forældre/værge sig til at afholde udgifterne for den forløbne del af skoleåret. Hertil kommer en afbrydelsesbetaling svarende til 2 ugers skolepenge.
Cirka 6 måneder før eleven skal begynde på skolen, opkræves et depositum på kr. 2.500. Dette beløb refunderes ikke, hvis eleven melder fra eller afbryder skoleåret i utide.

Tilmeldingsformular

Bemærk venligst, at vi opkræver et tilmeldingsgebyr på kr. 1.000,-

Udfyld nedenstående formular og klik på “Send tilmelding”-knappen.

1 Step 1

Herunder skal du indtaste dine personlige oplysninger for at blive tilmeldt.
Dine oplysninger sendes sikkert og beskyttet til vores system.

Klassetrin
Linjefag
Har I allerede besøgt skolen?Vælg svar
Hvordan 'hørte' du om Lunderskov Efterskole første gang?Tak for hjælpen 🙂