Torsdag aften var en særlig begivenhed på vores skole, hvor vi åbnede dørene til en verden af glamour og elegance med vores temafest inspireret af The Great Gatsby. Rejs tilbage i tiden til det overdådige 1920’ernes Amerika, hvor charleston-dans, spænding ved spillebordene og lyden af jazzmusik fyldte luften. Vi holder med jævne mellemrum skolefest, hvor vi skaber en sjov verden, klæder os ud og har en skæg aften med leg og ballade. Det passer godt i vores tanke om det, vi kalder storyworld.

Vores elever kastede sig ud i den spektakulære feststemning, iført flapperkjoler og jakkesæt, og oplevede en aften fyldt med liv og glæde. Fra det store champagnetårn til fjerboaer og dekadente cocktails – alt var nøje arrangeret for at skabe den perfekte Gatsby-oplevelse.

I løbet af aftenen blev der danset til den sprøde lyd af jazz, og eleverne udfoldede deres kreative evner i vores filmstudie, hvor stumfilm blev skabt, og i vores store orkester, hvor musik fyldte lokalet. Det var en festlig begivenhed, hvor eleverne kunne slippe legen fri og blot nyde øjeblikket i en atmosfære af glæde og samhørighed. Og en anderledes aften på efterskolen. Det var både hyggeligt og sjovt!

Vi takker alle for en fantastisk Gatsby-fest og ser nu frem til nye eventyr og oplevelser på Lunderskov Efterskole. Besøg vores hjemmeside for at lære mere om vores unikke fællesskab og mulighederne for at blive en del af det – og komme til en sjov skolefest!